УЧИЛИЩА И ДЕТСКИ ГРАДИНИ, ПАРТНЬОРИ ПО ПРОЕКТ НА ОБЩИНА СМОЛЯН ПОЛУЧИХА КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС

В началото на учебната година Община Смолян, бенефициент по проект BG05M9OP001-2.056-0018-C01, BG05M9OP001-2.056-0018-2014BG05M2OP001-C01 „По-близки и по-успешни в Община Смолян“, финансиран от Европейски социален фонд чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 достави компютърно оборудване и принадлежности на партньорите по проекта, както следва:

Детска градина „Радост“ – гр. Смолян

  • 2 бр. лаптопи;
  • 1 бр. интерактивна дъска.

Детска градина „Веселушко“ – гр. Смолян

  • 1 бр. лаптоп;
  • 1 бр. интерактивна дъска;
  • 1 бр. мултифункционално устройство.

Детска градина „Дъга“ - с. Смилян

  • 1 бр. мултифункционално устройство;
  • 1 бр. интерактивен дисплей.

Основно училище „Юрий Гагарин“ – гр. Смолян

  • 6 бр. лаптопи;
  • 2 бр. интерактивни дъски;
  • 1 бр. видеопроектор;
  • 1 бр. прожекционен екран;
  • 1 бр. мултифункционално устройство.

Основно училище „Св. св. Кирил и Методий“ - с. Смилян

  • 10 бр. лаптопи;
  • 1 бр. мултифункционално устройство.

Средно училище „Св. св. Кирил и Методий“ – гр. Смолян

  • 20 бр. лаптопи;
  • 6 бр. интерактивни дъски;
  • 4 бр. видеопроектори;
  • 4 бр. прожекционни екрани;
  • 1 бр. мултифункционално устройство.

Професионална гимназия по техника и технологии „Христо Ботев“ – гр. Смолян

  • 11 бр. лаптопи;
  • 2 бр. интерактивни дъски;
  • 1 бр. мултифункционално устройство.

Оборудването е доставеното по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 във връзка с изпълнение на дейност 4 „Подобряване на образователната среда в четири училища и три детски градини“ по проекта и ще бъде използвано при обучението на децата и учениците с цел:

  • запознаване на децата в ранна възраст със съвременните интернет и компютърни технологии и техните възможности;
  • развитие на интереса в децата и учениците към тях, както в образованието, така и за бъдеща професионална реализация;
  • използване в образователния процес на по-голям кръг образователни ресурси, включително мултимедийни и интерактивни, което ще допринесе за подобряването му и повишаване интересите на децата.