ОБЩИНА ЧЕПЕЛАРЕ ПРИЕМА ДОКУМЕНТИ НА КАНДИДАТИ ЗА ПЕРСОНАЛ ПО ПРОЕКТ “ПАТРОНАЖНА ГРИЖА+ В ОБЩИНА ЧЕПЕЛАРЕ”

От 21.02.2022 г. във връзка с изпълнение на Проект BGBG05М9ОP001-6.002-0078 „Патронажна грижа+ в община Чепеларе“ по Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-6.002 “ПАТРОНАЖНА ГРИЖА +” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 година се приемат заявления от специалисти за предоставяне на здравно социалната услуга „Патронажна грижа“ по проекта.

Мобилната услуга ще се предоставя в домовете на потребителите в периода от 01.05.2021 г. до 01.05.2022 г. В тази връзка Община Чепеларе набира кандидат за:

  • Домашен помощник с място на работа с. Хвойна – на трудов договор по реда на КТ, непълно работно време, МРЗ – пропорционално заплащане;

Минимални изисквания към кандидатите за заемане на длъжностите на ГД по реда на ЗЗД:

  • Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна заетост в областта на предоставянето на социални услуги и дейността им по договор;
  • Да не са осъждани;
  • Завършено образование по специалността, за която кандидатства;
  • Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
  • Умения и нагласа за работа с хора с увреждания и възрастни хора;
  • Допълнителни квалификации и подобен опит са предимство.

Минимални изисквания към кандидатите за заемане на длъжностите на ТД по реда на КТ:

  • Да не страдат от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
  • Да не са осъждани;
  • Образователна степен – за домашни помощници – завършено основно образование;
  • Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
  • Умения и нагласа за работа с хора с увреждания и възрастни хора;
  • Допълнителни квалификации са предимство.

Кандидатите за социални специалисти за предоставяне на патронажната грижа подават следните документи:

  • Документ за самоличност (за справка);
  • Автобиография  (по образец);
  • Документ за завършено образование (копие);
  • Трудова книжка /други документи за трудов стаж;
  • Сертификат/и или удостоверение за завършен обучителен курс по сходни програми/ проекти за социални услуги (копие);
  • Декларация за обработка на лични данни (по образец);
  • Други документи …………………………………………………………

Документите се приемат в офиса на проекта – сграда на общината на ул. „Беломорска“ №46  /бившия Дом за юноши/, ет. 1, ст. 1, всеки работен ден от 9:00 до 12:30 ч. и от 14:00 до 17:00 ч.в срок до 29.03.2022 г.

Образци на заявлението, автобиографията и декларациите на кандидата може да се получат в офиса на проекта или да се изтеглят от сайта на община Чепеларе – www chepelare.org – Проекти –  Проект „Патронажна грижа+ в община Чепеларе“.

3a повече информация: Галя Шопова, координатор на проекта –  тел. 0885323005